اسرائیل در هم شکست - هجوم خاموش...

اسرائیل در هم شکست

روز جهانی قدس و راهپیمایی باشکوه مردم ایران زمین نشانه قدرت اقتدارو عزت ملت در جهان است و نشناه بارز حمایت از ملت و مردم فلسطین بشمار می آید. خدا روح امام خمینی (ره) رهبر عزیز انقلابمان را شاد گرداند که با نامگذاری و پایه گذاری چنین روزی حمایق قاطع خود را از انتفاضه و مردم مظلومش اعلام کرد و چه قاطعانه فرمودند که اسرائیل از صحنه روزگار باید محو گردد.

 

مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور خود برگ سبز دیگری را در اسناد تاریخ دنیا به ثبت رسانید و جواب دندان شکنی را به شکم چرانان عرب و مزدوران شرق و غرب داد تا نشانی باشد از بزرگی و قدرت و عزت در دنیا.

با توجه به لابی صهیونیستی و نیز هجمه فرهنگی از جانب دشمنان بویژه آمریکا و اسرائیل که با هر ترفندی سعی در فاسد نمودن اعتقادات و سست نمودن ارکان نظام اسلامی دارند این حضورها می تواند جوابی باشد برای آنها تا بدانند ملت ایران مانند همیشه استوار و پایدار به راه خود ادامه خواهد داد و از مردم مظلوم و مسلمان فلسطین حمایت خواهد کرد.ممانعت اسرائیلی ها از ورود مردم فلسطین به صحن بیت المقدس نشان از ضعف و ترس شدیدی دارد که گریبانگیر آنها شده است لذا با این کار سعی در کنترل امور داشتند ولی تمام دنیا شاهد بودند که مردم فلسطین به هر نحوی این روز را برگزار و و خاتمه آن را نماز جماعت قرار دادند که با حضور 160 هزار نفر برگزار گردید.





سفارش تبلیغ
صبا ویژن