پاییز 1386 - هجوم خاموش...

فلسطین در خطر = ایران در خطر

ماه رمضان امسال اگر چه برای ما ایرانیان در کمال امنیت آغاز شد اما کمی آن سو تر در همین مرزهای اسلامی ماه رمضان به گونه ای دیگر برای مردمان آن سرزمین تحویل شد اولین روز ماه مبارک در سرزمین مردمان رنج کشیده فلسطین با شهادت یک نوجوان 14 ساله فلسطینی آغاز شد  شاید این مساله خیلی برای ما که به شنیدن این کشتارها عادت کرده ایم  مهم به نظر نیاید چرا که سالهاست با بیخیالی و بی غیرتی نسبت به ملتهای مسلمان دیگر احساس ترحمی نسبت به این کشتارها در خودنمی یابیم  اما جالب است از نحوه شهادت این نوجوان هم باخبر شویم نظامیام وحشی صهیون پس از مجروح کردن دست و پای این نوجوان در حالیکه به شدت خونریزی داشت از کمک رسانی ماشینهای امدادی به وی ممانعت کردند و همه گی دور پیکر در حال احتضار این پسربچه حلقه زدند تا از سختی جان دادن یک بچه فلسطینی لذت ببرند .

فلسطین و 60 سال مبارزه برای آزادی آن قضیه ای نیست که تنها به مردمان آن سرزمین وابستگی داشته باشد فلسطین در خطر یعنی ایران در خطر فلسطین در خطر یعنی تمامی کشورهای اسلامی در خطر .  اگر به دشمن اجازه دهیم به همسلکان دور ما تجاوز و تعدی کند رفته رفته نوبت همسلکان نزدیکتر و عاقبت خود ما میرسد حمایت از فلسطین حمایت از پنج میلیون آواره و بیخانمان نیست حمایت از 70 میلیون هم وطن و بیش از یک میلیارد مسلمان است استاد شهید مطهری فرمود  به قول عبدالرحمان فرامرزی که گفته است این اسرائیل را که من میشناسم فردا ادعای شیراز را هم میکند و  میگوید شاعرهای خود شما سعدی و حافظ و غیره هم در شعرهایشان گفته اند و اسم شیراز را گذاشته اند "ملک سلیمان". حالا هر چه بگویید آن تشبیه است می گویند شاعر های شما اینجا را از قدیم گفته اند ملک سلیمان پس حالا هم ملک سلیمان است .
مگر ادعای مدینه را ندارند مگر ادعای خیبر را ندارند ؟ مگر اینها ادعای عراق و سرزمین های مقدس ما را ندارند ؟  

و فرمایش ایشان چه زود تعبیر شد ادعای عراق و رود فرات  کردن همانا  و مالک عراق شدن همانا  این آمریکا نیست که ادعای چاههای نفت عراق را میکند  چراکه کسانیکه با پول نفت عراق و اختلاس شرکتهای نفتی بین المللی عراق هم اکنون بادمشان گردو میشکنند سناتورهای یهودی امریکایی هستند کماندوهای موساد در عراق با کمک سازمان تروریستی منافقین انفجارهای  حرم معصومین و کشتار وسیع مردمی را ترتیب میدهند که آخرین و فجیع ترین  آنها در نیمه شعبان در کربلا بود که پس از انفجار که حدود 500 کشته به همراه داشت  و بازبینی دوربینهای  کار گذاشته شده در اطراف حرم امام حسین علیه السلام و شناسایی افرادیکه با چادر زنانه اطراف حرم با پرس و جو از عابرین برای کار گذاشتن بمب اطلاعات میگرفتند سرانجام مشخص شد این افراد که با هیبت زنانه اقدام به جمع آوری اطلاعات میکردند از اعضای گروهک تروریستی منافقین در خاک عراق بودند . حال ما با بی توجهی و پشت گوش انداختن اهمیت قضیه فلسطین ادعای بعدی ایشان را به راحتی برآورده میکنیم   . هنگامیکه بحث از کمک مالی به فلسطین میشود با اینکه پشیزی از این بابت کمکی نمیکنیم با وقاحت سخنان مزدوران صهیونیست را تکرار میکنیم:

" وقتی فقیر در داخل کشور داریم دیگر نوبت فقرای فلسطین نمیرسد ."

 در پاسخ به این جماعت باید ابتدا گفت پولهایتان و بذل و بخششهاتان را برای خود ذخیره کنید چرا که خداوند انفاق با منت و ازار را باطل میکند در ثانی در بین همه روزهای سال ازادید که به هموطنان خود کمک کنید این چه حکمتیست که اگر در یک روز از سال آنهم بخش کوچکی از کمک مالی خود را برای آورگان و اییتام فلسطینی که هم اکنون  از همه کمکهای بین المللی به آنان جلوگیری میشود زمینهای کشاورزیشان در تملک صهیون میرود حتی برق بسیاری از شهرهای آن به برکت صهیونیسم قطع و در خاموشی به سر میبرند اگر این مبلغ ناچیز را در این روز خاص به پاسداران قبله اول خود اختصاص دهید به یکباره آمار فقرای کشورتان در این روز خاص سیر صعودی پیدا میکند ؟

مورد دیگر از سخنان دیکته شده صهیون برای اذهان ساده دل داخلی این است که آن فلسطینی که برای اعدام صدام ملعون عزاداری میکند لایق حمایت ما نیست در پاسخ به این عده  به فرمایش قران کریم درآیه 22 سوراه انفال:

« " بدترین جنبندگان نزد خدا افراد کرو لالی هستند که اندیشه نمیکنند  » "

در پاسخ به این دسته باید گفت  عزاداری برای صدام که توسط گروههای مزدور فلسطینی در این سرزمین تبلیغ و ترویج شد چه سودی به حال این ملت داشت جز اینکه افرادی ساده دلی چون شما با این بهانه از حمایت انان دست بکشند  و بیش از پیش این ملت مظلوم و بی پناه در سطح کشورهای اسلامی تنها و بی یاور بماند آیا صدامیکه برای قطع حمایت کشورهای اسلامی از ایران در جنگ هشت ساله تحمیلی به کشورمان با رزیم اشغاگر اسرائیل جعلی هم پیمان میشود تا توطئه ضد ایرانی را به راه بیاندازد و با پرتاب چند موشک بیخاصیت به پادگانهای نظامی رژیم صهیون که قبلا با هماهنگی  از سلاح و افراد خالی شده تا با این تزویر صدام یک قهرمان ضد اسرائیلی جلوه کند و کشورهای مسلمان او را در جنگ ایران یاری کنند آیا این صدام منجی ملت مظلوم فلسطین است ؟ و عزاداری برخی گروهای مزدور فلسطینی و همراه کردن مردم با خود در این عزادری جز قطع حمایت گروهی ساده اندیش از این ملت ثمره دیگری برای انان خواهد داشت ؟ ای کاش در هر حادثه و واقعه ای به جای گوش سپردن به شبکه های ماهواره ای شیاطین به فرمایش خداوند در کتاب آسمانی گوش میسپردیم که در آیه 515 حجرات فرموده است :

« " ای کسانیکه ایمان آورده اید اگر شخص فاسقی خبری برای شما بیاورد درباره آن تحقیق کنید مبادا به گروهی  از روی نادانی آسیب برسانید و از کرده خود پشیمان شوید » "

 

روز قدس در پیش است روزی که هر که ادعای مسلمانی دارد باید برای خدا به مظلومیت فلسطین و حق مردم آن برای داشتن وطن خود آنهم تمام و کمال شهادت دهد فلسطینی که امروز با توطئه های بیشمار صهیونیسم در حال کوچکتر شدن و آب رفتن است و با ایجاد تفرقه بین گروههای مردمی حماس و گروه منحرف شده فتح و سردمداران آن چون محمود عباس خائن که برای اختلاف اندازی بین گروهای فلسطینی از ارباب صهیونی خود فرمانبردار است همچنان که در قضیه آزاد سازی اسرای فتح دیدیم رزیم اشغالگر و فتنه گر صهیون برای ایجاد تفرقه بین دو گروه فلسطینی فتح و حماس با همکاری و موافقت محمود عباس دست به آزاد سازی اسرای وابسته به گروه فتح میکند تا با این عمل خشم  خانوادهای اسیر جنبش حماس را برانگیزد و این دو گروه اصلی فلسطینی را به جان هم بیاندازد .

روز قدس روز شهادت دادن است همچنانکه خداوند در آیه 135 سوره نسا و آیه 8 مائده میفرماید :

"« ای کسانیکه ایمان آورده اید کاملا قیام به عدالت کنید برای خدا شهادت دهید .»"

«" ای کسانیکه ایمان آورده اید همواره برای خدا قیام کنید و از روی عدالت گواهی دهید ."»


عید سعید فطر مبارک

فرا رسیدن عید سعید فطر و حلول ماه شوال که نشانه یک ماه جهاد با نفس اماره است را بر همه عزیزان تبریک عرض می کنیم باشد که همه روزمان روزه دار باشیم و همه ماهمان رمضان باشد.

اسرائیل در هم شکست

روز جهانی قدس و راهپیمایی باشکوه مردم ایران زمین نشانه قدرت اقتدارو عزت ملت در جهان است و نشناه بارز حمایت از ملت و مردم فلسطین بشمار می آید. خدا روح امام خمینی (ره) رهبر عزیز انقلابمان را شاد گرداند که با نامگذاری و پایه گذاری چنین روزی حمایق قاطع خود را از انتفاضه و مردم مظلومش اعلام کرد و چه قاطعانه فرمودند که اسرائیل از صحنه روزگار باید محو گردد.

 

مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور خود برگ سبز دیگری را در اسناد تاریخ دنیا به ثبت رسانید و جواب دندان شکنی را به شکم چرانان عرب و مزدوران شرق و غرب داد تا نشانی باشد از بزرگی و قدرت و عزت در دنیا.

با توجه به لابی صهیونیستی و نیز هجمه فرهنگی از جانب دشمنان بویژه آمریکا و اسرائیل که با هر ترفندی سعی در فاسد نمودن اعتقادات و سست نمودن ارکان نظام اسلامی دارند این حضورها می تواند جوابی باشد برای آنها تا بدانند ملت ایران مانند همیشه استوار و پایدار به راه خود ادامه خواهد داد و از مردم مظلوم و مسلمان فلسطین حمایت خواهد کرد.ممانعت اسرائیلی ها از ورود مردم فلسطین به صحن بیت المقدس نشان از ضعف و ترس شدیدی دارد که گریبانگیر آنها شده است لذا با این کار سعی در کنترل امور داشتند ولی تمام دنیا شاهد بودند که مردم فلسطین به هر نحوی این روز را برگزار و و خاتمه آن را نماز جماعت قرار دادند که با حضور 160 هزار نفر برگزار گردید.


گریه کن سرباز....

بنام خدا



نظامی زن انگلیسی که پس از بازگشت از ماموریت خود در عراق، فرزندش را در آغوش می فشارد.



آهای سرباز، آهای مادر!...
گریه کن، تو حق داری گریه کنی. شاید ماهها و سالهاست که فرزندت را ندیده ای.
فرزند دلبندت را. کودک معصومی که تاب دوری مادر نداشته و حتماً از تو بیشتر، برایت دلتنگی می کرده.
گریه کن سرباز، گریه کن تا سبک شوی...
گریه کن، بخاطر گوهر مادری که از تو ستانده اند، و در عوض تو را مفتخر! کرده اند به این لباسها.
این لباسها که اصلاً به قامت تو سازگار نیست...
گریه کن که تاج زن بودن از سرت افتاده...
گریه کن که هیچ لذتی به پای مادری نمی رسد و تو را محروم کرده اند، ذائقه ات را خراب کرده اند...


اما
من چند حرف دیگر با تو دارم سرباز...
تو مادری، حق داری بچه ات را دوست داشته باشی... حق داری برایش دلتنگ شوی...


سوالی از تو دارم :
این کودک را می شناسی؟



می بینی پدرش با چشمان بسته، چگونه صورتش را لمس میکند؟
می بینی چگونه کفشهایش را درآورده تا در آغوش پدر، گم شود ؟
این پدر یکی از زندانیان تو و دوستان توست در عراق...
چه میشد اگر اجازه میدادی این پدر، بچه اش را ببیند؟
فکر کردی فقط خودت به فرزندت عشق می ورزی؟



این دختر را چطور؟



حتماً او را دیده ای...
در کوچه پس کوچه های بصره... پای برهنه می دوید و خنده کودکانه ای بر لب داشت...
الان به نظرت لکه های سرخ روی لباسش، نقش گلهای سرخ است یا رد پائی از خون تازه ؟
یا لکه های قرمز روی زمین، گلبرگهای پرپر شده گلهای پیراهن اوست؟
صورت ظریف او را با اسلحه ای که در کنارش به دست گرفته ای چه کار؟
ببین چه گریه ای میکند؟ چه خونی از صورتش جاری است؟
این رنگین تر است یا خون فرزندت که اینچنین در آغوشش کشیده ای؟
حال این دخترک را خوب ببین. نتیجه کارتو وهمکاران توست و تا ابد با شما خواهد ماند.
این است آنچه برای این دختر و مردمش هدیه برده ای...


این پدر را میشناسی؟




دارد به چه حالی، جسم بی جان دخترش را میگذارد کنار بقیه جنازه ها.
یادت هست؟ همین چند شب قبل، خانه شان را بمباران کردید.
تو و همقطارانت.


این را چطور؟



این اما مال افغانستان است.
شاهکار قدیمی تر شما.
اما مگر زخم این پدر کهنه می شود؟
این هم کادوی یکی دوسال قبل توست برای کوکان افغان.........

از این دست اگر بخواهم برایت بیاورم، بسیارست...
سردشت خودمان، شلمچه ، قانا... صبرا و شتیلا... و ...

گریه کن سرباز
گریه کن، اما نه فقط برای دلتنگی فرزندت ...
شاید نپذیری، اما من در گریه های تو هیچ عاطفه ای نمی بینم سرباز!
گریه کن برای انسانیتی که در زیر پای تو و رهبرانت لگد مال شده...
گریه کن برای عاطفه ای که در وجودت مرده...
گریه کن برای شرف و آزادگی که از دست داده اید...

گریه کن سرباز...

منبع:وبلاگ مدیر  پارسی بلاگ


از انقلاب امام حسین(ع) تا انتفاضه فلسطین

بیش از 6 دهه است که می جنگند. زن ، کودک ، پیر و جوان هم نمی شناسد. رزمشان تو را به یاد پرندگان ابابیل می اندازد. شنیده ای؟ «الملک لایبقی مع الظم» حکومت با ظلم پابرجا نمی ماند. اما چگونه است که سپاهیان ابرهه ، همچنان بر مال و جان و ناموس و کیان ایشان می تازند.هرگاه که از فلسطینیان می پرسی که به چه امیدی می جنگید؟ می گویند: دماء الشهدا ، دماء الشهدا (خون شهدا). مشکل در نبود شجاعت نیست. مشکل در نبود یک رهبر و امام است که اینان از نبودش رنج می برند.
بگذارید به گونه ای دیگر بیان کنم. پس از پیروزی های متوال حزب الله بر اسرائیل و باز پس گیری مناطق اشغالی جنوب این کشور ، شبکه المنار لبنان (وابسطه به حزب الله) اعلام کرد که جمع کثیری از فلسطینیان - غالبآ سنی - با ارسال نامه و تماس تلفنی با این شبکه ، خواستار این بودند که با رهبر نظامی حزب الله تماس برقرار کنند و از او بخواهند که به فلسطین برود و آنها را نجات بدهد. رهبری که تاکنون هیچ رسانه دیداری ، تصویری از او نشان نداده بود و اینان می پنداشتند که این یک تاکتیک امنیتی برای حفظ جان او در مقابل گروه های ترور اسرائیلی است. رهبری که فقط نام او را بر روی سربندهای رزمندگان حزب الله دیده بودند و در شعارهایشان و یا در سخنرانی های سید حسن نصرالله با سایر مسئولین این جنبش ، مکررآ نام او را شنیده بودند.
می خواهی بدانی او کیست و نامش چیست؟ تعجب نکن ؛ لبیک یا حسین
آری اینان می پنداشتند که حسین ، نام یکی از رهبران نظامی حزب الله است و از او می خواستند که به فلسطین برود و همانطور که لبنان را نجات داد ، آنها را نیز نجات بدهد. عجب دنیای غریبی است. دیروز فرزند پیامبر فریاد می زد «هل من ناصر ینصرنی» و امروز دنیایی رو به حسین (ع) ، نه! بگذار بهتر بگویم ، رو به اندیشه های حسین (ع) فریاد می زند «هل من ناصری ینصرنا»
به امید روزی که ما نیز همراه با ندای «لبیک یا حسین» ، دشمنان خدا و دشمنان اسلام را تار و مار کنیم.

او یک عرب نیست یک مسلمان است

تو ننگ عربی، سید حسن! نام تو را باید از فهرست اعراب شایسته خط بزنیم تو بجای آنکه در ایوان ویلای ساحلی ات لم بدهی و چرت تابستانی ات را با دود قلیان مفرح کنی تفنگ دست می‏گیری و از پشت تریبون المنار با نعره‌ها‌یت چرت ما را پاره می‏کنی تو هیچ شباهتی به اعراب بزرگ نداری، سید حسن! نه شکمت آن اندازه است که از پشت دشداشه‌ها‌ی سفید وقار عربی ات را نمایان کند نه چفیه و عقال داری تازه عمامه سیاه سرت می‏گذاری که ما را به یاد خمینی می‏اندازد که یکبار چرت مان را پاره کرده بود تو ننگ عربی، سید حسن!بجای آنکه در حرمسرایت بگردی و رقص عربی ممالیک گرجی و اوکراینی ات را تماشا کنی تا فردا در بهشت برای مغازله با حوریان آماده باشی در مخفیگاهت که نمی‏دانیم کجاست می نشینی و نهج البلاغه می‏خوانی تو کافر شده ای، سید حسن! و بر ماست که تو را به یهودیان اهل کتاب بسپاریم...

 فقط به رسم مردان بزرگ عرب صادق باش و بگو برد موشک‌ها‌یت  به ریاض که نمی‏رسد؟!


روز جهانی انتفاضه قدس

هر سال آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را برای حمایت از مردم مجاهد فلسطین و انتفاضه  روز قدس نامیده اند و امسال روز جمعه 14 مهرماه 1386 بعنوان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس لقب یافته است.

انتفاضه نشانه مقاومت و جوشش غیرت اسلامی است که در طول چندین سال اسارت در خود هنوز زنده است و فرزندانش با خون خود اسناد جنایت زورمداران و زورگویان از جمله هیچ و پوچ دنیا اسرائیل و نیز سند مقاومت و پایداری مردمانش را امضائ می کنند.

قدس

ای قدس خوشا به حهالت که فرزندانی غیور و با اراده داری ، ای قدس خوشابه حالت که در سایه تمدن غربی رشد نکرده ای و خوشا به حالت که زنان و مردان جاویدانت برایت خون می دهند و جان نثارت می کنند.

وعده ما روز جمعه 14 مهرماه 1386 و در میان انبوه تظاهرات کنندگان


   1   2      >



سفارش تبلیغ
صبا ویژن